Saturday, August 3, 2019

Memperbaharui Takaful/Insuran & RoadTax


ATAU WHATSAPP SAHAJA MAKLUMAT BERIKUT ;

- NAMA PENUH
- NOMBOR MYKAD ( Perlu untuk check peratus NCD semasa )
- NOMBOR PLET KENDERAAN
- POSKOD LOKASI 

KEPADA : 019-465 7645

Beroperasi 7 hari seminggu
Isnin - Ahad


🌹Assalammualaikum & Salam Sejahtera🌹

Memperbaharui Takaful/Insuran & RoadTax Kereta/motor dll

Saya Rosedi, seorang Freelance Agent bagi Takaful Am (General Takaful). Saya memiliki akses kepada 4 operator utama Takaful iaitu ;

ETIQA TAKAFUL
ZURICH TAKAFUL
TAKAFUL MALAYSIA dan
TAKAFUL IKHLAS

Anda pilih je operator mana, saya uruskan.

Mudah bukan❓❓
🙅🏼 tak perlu beratur panjang
🙅🏼 tak perlu bazir minyak
🙅🏼 tak perlu bazir masa
👍 hantar/wasap foto covernote lama/mukadepan geran sahaja

       Saya menyediakan bbrp kaedah untuk anda menghantar maklumat kepada saya iaitu sama ada ;

1. Whatsapp nama, no mykad, no plet dan alamat ATAU
2. Whatsapp foto geran/covernote kenderaan ATAU
3.  Isi je Google Form di bawah (klik link)

https://forms.gle/iczGhNUSEmmGGwt79

Pilihan untuk baharui roadtax boleh di buat dalam bentuk sticker bercetak (di pos ke rumah oleh despatch Myeg) atau digital yang akan terus di update ke MyJPJ apps anda.

👍siap dalam masa 5 min atau  paling lewat pada hari yang sama* T&C applied. 

Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut :

Rosedi
019-4657645

atau

klik www.wasap.my/60194657645

Di bawah adalah antara contoh urusan yang dilakukan hanya melalui whatsapp sahaja... mudah, cepat dan menjimatkan masa serta tenaga ;










Izinkan saya membantu untuk memudahkan urusan anda.....
Kemaskini terkini 2023 Apr 30
Sejak 2016

2 comments:

Barang Menarik dari LAZADA

 1. Product Name:  AKIRO Malaysia -  Portable/Survival Mini Pocket Fishing Pen Aluminum Alloy Fishing Rod          Pole Fishing Reel Pancing...